• Gergő Márkus

Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy Front Office dolgozónak?


A szállodában négy fő részleg található.  A Front Office Department, a Food & Beverage Department, a Housekeeping Department és a Food Production Department..  


Front Office check in

Ez a cikk kifejezetten a front office személyzet tulajdonságaira összpontosít.  Tehát ... ahhoz, hogy sikeres légy bármely közvetlen emberi kapcsolattal járó szolgáltatás nyújtásban, a következő jellemzőkkel kell rendelkezned:  

  • Az emberek iránti érdeklődés és udvarias természet.

  • Kedves személyiség, okos megjelenés.

  • Vágy a segítőkészségre, de ugyanakkor diplomatikusság és tapintatosság.

  • Teljesítés nyomás alatt, hideg fejjel, a problémák gyors megoldásával.

  • Képesség meghallgatni, szorgalmasság és pontosság.

  • Hajlandóság a vezetési politika és márkaetika tükrözésére.

  • Jó motivátor és koordinátor.

  • Az a képesség, hogy segíts egy másik alkalmazottnak anélkül, hogy neheztelnél rá.

  • A Front Office Agentnek magabiztosnak, elemzőnek, intelligensnek és jó értékesítőnek kell lennie. 

  • Lenyűgöző memória, nyelvtudás és számvitel. 

  • A Front Office dolgozónak kell az első képet kialakítani a szállodáról!

#FrontOffice


45 megtekintés0 hozzászólás