Gergő Márkus
Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy Front Office dolgozónak?
A szállodában négy fő részleg található. A Front Office Department, a Food & Beverage Department, a Housekeeping Department és a Food Production Department..

Ez a cikk kifejezetten a front office személyzet tulajdonságaira összpontosít. Tehát ... ahhoz, hogy sikeres légy bármely közvetlen emberi kapcsolattal járó szolgáltatás nyújtásban, a következő jellemzőkkel kell rendelkezned:
Az emberek iránti érdeklődés és udvarias természet.
Kedves személyiség, okos megjelenés.
Vágy a segítőkészségre, de ugyanakkor diplomatikusság és tapintatosság.
Teljesítés nyomás alatt, hideg fejjel, a problémák gyors megoldásával.
Képesség meghallgatni, szorgalmasság és pontosság.
Hajlandóság a vezetési politika és márkaetika tükrözésére.
Jó motivátor és koordinátor.
Az a képesség, hogy segíts egy másik alkalmazottnak anélkül, hogy neheztelnél rá.
A Front Office Agentnek magabiztosnak, elemzőnek, intelligensnek és jó értékesítőnek kell lennie.
Lenyűgöző memória, nyelvtudás és számvitel.
A Front Office dolgozónak kell az első képet kialakítani a szállodáról!